Splošni pogoji

 

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine zolo.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje, Zakonom o varstvu osebnih podatkov in Zakonom o elektronskem poslovanju.
»ZOLO« je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje ZOLO, Darja Florijančič s.p., Stegne 45, 1251 Moravče, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja, v nadaljevanju ponudnik.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine zolo.si, pravice uporabnika in spletne trgovine ter poslovni odnos med zolo.si in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji,ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik  je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanje in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu, še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, vselej zagotovil naslednje informacije:

– identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
– kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta),
– bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
– dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
– pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
– vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
– način plačila in dostave ter rok za veljavnost tega podatka,
– časovno veljavnost ponudbe,
– rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
– pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi kontaktnimi podatki ali službo za stike s kupci.

PONUDBA ARTIKLOV

Zaradi narave poslovanja preko interneta se ponudba trgovine zolo.si ažurira in spreminja pogosto in hitro. Navedena cena velja za nakup preko interneta v primeru takojšnjega 100% plačila s kartico, paypalom, po predračunu ali po povzetju.

NAČINI PLAČILA

V trgovini zolo.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

– z gotovino ob prevzemu
– s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa)
– po predračunu z bančnim nakazilom na TRR podjetja
– Paypal.

CENE

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo  in kupec prejme prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika,kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila.

Kupoprodajna pogodba (prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) bo shranjena v arhivu podjetja in v elektronski obliki na strežniku ponudnika zolo.si in bo dostopna kupcu na njegovo zahtevo.

Ponudnik pošlje kupcu račun v tiskani obliki v paketu z izdelki. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

POSTOPEK NAKUPA

Naročilo sprejeto

Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je bilo naročilo sprejeto. Uporabnik lahko prekliče naročilo v roku ene ure po oddaji naročila po elektronski pošti na naslov info@zolo.si. Pod zadevo v elektronskem sporočilu vpišite »Preklic naročila«. V vsebini sporočila navedite: številka naročila, ime in priimek kupca.

Blago pripravljeno za pošiljanje

Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti tudi o predvidenem roku dostave. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi kako postopa v primeru zamude pri dostavi in v primeru pritožbe.

O nadaljnem postopku do prevzema blaga je kupec obveščen s strani dostavne službe, katera mu tudi ponudi različne možnosti za prevzem naročenega blaga.

IZDAJANJE RAČUNOV

Spletna trgovina www.zolo.si je spletna trgovina na drobno, ki je namenjena nakupom fizičnim osebam (B2C). Prodaje preko naše spletne trgovine pravnim osebam (B2B) ne omogočamo. V primeru, da želite z nami vzpostaviti B2B odnos in želite kupiti večjo količino naših izdelkov, pa se povežite z našim agentom preko e-mail naslova info@zolo.si. Naknadni popravki naziva partnerja po oddanem naročilu niso mogoči.

PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik v skladu z ZVPot pravico, da nas v 14 dneh od prevzema obvesti, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Možnost odstopa od pogodbe v skladu z ZVPot torej ne velja za pravne osebe.

Skladno s 43.č členom ZVPot potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika oziroma je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam (na primer personaliziran potisk izdelka).

Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, mora blago vrniti nepoškodovano v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

V primeru, da prodajalec ugotovi, da je vrnjeno blago poškodovano ali da se vrnjena količina ne ujema, potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Samo na podlagi zmanjšanja vrednosti blaga zaradi ravnanja potrošnika podjetje potrošniku ne more odvzeti pravice do odstopa od pogodbe in s tem vračila kupnine.

Šteje se, da ste podali odstopno izjavo pravočasno, če jo pošljete v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik.

Če ste blago že prejeli in od pogodbe odstopite, morate blago vrniti v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe po pošti priporočeno kot paket na naš naslov: ZOLO, Darja Florijančič s.p., Stegne 45, 1251 Moravče.

Podjetje ne omogoča osebnega vračila kupljenega blaga na fizičnem naslovu podjetja. Šteje se, da ste pravočasno vrnili blago, če ga pošljete pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artikla. Preden paket odpošljete, nujno preverite na potrdilu o naročilu ali računu, ki ste ga prejeli po elektronski pošti v trenutku naročila, da ste izdelek kupili v naši spletni trgovini. V primeru, da nam dostavite izdelek, ki ni naš, ne odgovarjamo za vašo napako in paketa ne bomo vračali.

Svetujemo, da paket pošljete priporočeno s potrdilom o pošiljki, tako bo mogoče vašo reklamacijo rešiti tudi v primeru izgubljenega paketa, na podlagi potrdila o dostavi prek sledilne številke.

Strošek pošiljanja je na strani pošiljatelja, pošiljke z odkupnino ne sprejemamo. Izdelkom, ki se vračajo, mora biti priložena kopija računa, in izpolnjen obrazec za vračilo blaga na zadnji strani računa.

Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku na bančni račun, katerega navede na obrazec za odstop od pogodbe.

Če izdelek ne deluje pravilno, ali ne deluje v skladu z vašimi pričakovanji, nas kontaktirajte na e-mail naslov info@zolo.si, kjer vam bodo naši svetovalci lahko pomagali s potrebnimi pojasnili. Na ta način se boste izognili morebitni napačni uporabi izdelka in poškodbam samega izdelka ter morebitnim poškodbam drugih stvari.

Za izdelke, za katere bomo ugotovili, da so bili poškodovani zaradi nepravilne ali neprimerne uporabe oziroma ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, reklamacij ne bomo mogli upoštevati. V kolikor boste želeli tak izdelek po zavrnitvi reklamacije ponovno prevzeti, vam ga bomo poslali ter pri tem zaračunali stroške, povezane z dostavo izdelka.

Obrazec za odstop od pogodbe najdete na povezavi: obrazec.

STVARNA NAPAKA

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev  od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati:

  • da odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali;
  • da blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali;
  • vrne plačani znesek.

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljanju storitve ni sporna, mora prodajalec čimprej, najpozneje pa v roku 8 dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz prejšnjega odstavka.

Prodajalec mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje pa v 8 dneh po prejemu zahteve, če je obstoj napake na blagu sporen.

Kdaj je napaka stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Kako se stvarna napaka uveljavlja?

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če nas o napaki obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in nam omogočiti, da stvar pregledamo.

Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja in Zakona o varstvu potrošnikov.

Kdaj prodajalec ne odgovarja za stvarne napake?

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o napaki obvestil prodajalca.

Obrazec za prijavo stvarne napake: obrazec.

STROŠKI in DOSTAVA BLAGA

Kupec je dolžen poravnati kupnino za naročene izdelke, ki že vsebuje stroške pošiljanja.

Naročila na območju Republike Slovenije pakete dostavlja podjetje GLS (General Logistics Systems d.o.o.) ali Pošta Slovenije. Stranka si ob oddaji naročila ponudnika dostave izbere sama.

Naročene izdelke vam dostavijo na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo. Rok dostave je povprečno 2 delovna dneva. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. V primeru, da v času dostave pošiljke ne morete prevzeti, jo lahko kasneje prevzamete na lokaciji, za katero se dogovorite s podjetjem GLS (npr. paketomat, paketna trgovina) ali poštarjem. Če kupec izbere način prevzema, s katerim nastanejo dodatni stroški, so taki stroški breme kupca.

GARANCIJA

Blago ima garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Za izdelke v spletni trgovini veljajo garancijski pogoji v skladu Zakonom o  varstvu potrošnikov.

Obrazec za vračilo artikla v garanciji: obrazec

PRAVICA DO ZASEBNOSTI

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov kupca v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27.4.2016 in ZVOP-1. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, lastne raziskave in analize in ostalo potrebno komunikacijo.

Vaši osebni podatki ne bodo nikoli posredovani tretjim osebam, razen v primeru, če bodo le-ti potrebni za obveščanje glede dostave ali reševanja reklamacij, se pravi v vašem najboljšem interesu.

Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki. Uporabnik s sprejetjem splošnih pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

KOMUNIKACIJA

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

– jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila,
– pošiljatelj mora biti jasno razviden,
– različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne; prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
– željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati.

Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novice občasno obveščamo o novostih na strani, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli prijavi ali odjavi od prejemanja novic s strani ponudnika.

AVTORSKA ZAŠČITA

Vsebina spletne trgovine www.zolo.si, vključno s podatki, opisi izdelkov, grafično podobo, tehnologijo, slikami izdelkov ter ostalimi elementi na spletnem mestu ponudnika so last podjetja ZOLO, Darja Florijančič s.p., ter zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in drugimi zakoni in uredbami avtorskega prava in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega izrecnega pisnega dovoljenja podjetja. Kršitelji avtorskih pravic bodo ustrezno sodno preganjani. Fotografije izdelkov lahko zaradi različnih vzrokov nekoliko odstopajo od dejanskega stanja (so simbolične) na primer zaradi proizvodnih sprememb, na katere ponudnik nima vpliva.  

PRITOŽBE IN SPORI

Zolo.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s prodajalcem lahko poveže po elektronski pošti info@zolo.si in odda pritožbo. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Prodajalec si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Podjetje ZOLO, Darja Florijančič s.p. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanje potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Potrošniki imajo možnost, da spore v zvezi s svojim spletnim naročilom najprej rešijo brez vključevanja sodišča.

Platforma za spletno reševanje potrošniških sporov je na voljo na spletni strani

http://ec.europa.eu/consumers/odr/ oz. https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov Uredbe (EU) št.524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št.2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

LASTNINSKA PRAVICA

Ponudnik si pridržuje lastninsko pravico na poslanih izdelkih, vse dotlej dokler le-ti niso v celoti plačani. Vse cene so v EUR.

DODATNA POJASNILA GLEDE NAKUPA

Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. V kolikor kupec naročenega blaga, ki je poslano s plačilom po povzetju, ne prevzame v nobenem primeru in je po preteku čakalnega roka vrnjen na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. V kolikor kupec paketa ne prevzame, s tem dejanjem podjetju povzroča finančno škodo. Kupec je v primeru neprevzema zato odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja izdelkov podjetju, za kar mu bo prodajalec izstavil račun, ki ga je kupec dolžan poravnati, saj pogodbe ni prekinil.

Višina stroškov enostranskega odstopa od pogodbe so odvisni od stroškov pošiljanja, pakiranja, administrativnih stroškov in bodo v vsakem posameznem primeru obračunani v skladu z dejanskimi stroški in dobro poslovno prakso. ZOLO, Darja Florijančič s.p. si pridržuje pravico, da lahko kupcu, ki ni prevzel paketa, izstavi račun v višini dejanskih obračunanih stroškov, ki so nastali z enostransko prekinitvijo pogodbe s strani kupca, kupec pa se strinja, da bo v takih primerih račun za povzročene stroške plačal najkasneje v 7 dneh na račun podjetja.

PODATKI O VPISU V REGISTER

ZOLO, Darja Florijančič s.p.
Sedež: Stegne 45, 1251 Moravče
Transakcijski račun: SI56 1010 0005 9140 895 (Banka Intesa Sanpaolo d.d.)
Matična številka: 8839247000
Davčna številka: SI79682430
Davčni zavezanec: DA
Vpis v registrski organ: 01.04.2021
SKD:

  • 47.910 – Trgovina na drobno po pošti ali po internetu

Registrski organ: AJPES, izpostava Ljubljana

Nagradne igre

 

Organizator Facebook nagradnih iger je ZOLO, Darja Florijančič s.p., Stegne 45, 1251 Moravče (v nadaljevanju: organizator).

Nagradna igra ni sponzorirana, potrjena, administrirana oziroma kakor koli povezana s socialnim omrežjem ali podjetjem Facebook.

V nagradni igri lahko sodelujejo vsi državljani Republike Slovenije (v nadaljevanju: udeleženci) z izjemo zaposlenih v našem podjetju in povezanih družbah ter oseb, ki kakor koli neposredno sodelujejo pri izvedbi nagradne igre.

Nagradna igra poteka od in do datuma, ki sta zapisana v objavi na Facebook strani.

Pravila nagradne igre določajo postopke in pogoje, pod katerimi udeleženci sodelujejo v nagradni igri.

Žrebanje nagrajencev nagradne igre bo potekalo na datum, ki je objavljen v objavi.

PRAVILA SODELOVANJA V NAGRADNI IGRI

Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre.

ELEKTRONSKO NAGRADNO ŽREBANJE

V žrebanju lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. Rezultat žreba je dokončen. Pritožba ni mogoča. Dobitnik bo o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen po elektronski pošti.

OBVEZNOSTI IZŽREBANCA

Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug artikel.

Izžrebanec je dolžan organizatorju v roku sedmih (7) dni od prejema obvestila, da je dobitnik nagrade v pisni obliki (e-pošta) na naslov info@zolo.si posredovati svoje osebne podatke – ime, priimek, naslov, e-naslov in telefonsko številko. V kolikor organizator nagradne igre v roku sedmih (7) delovnih dni od trenutka, ko dobitnik pošlje obvestilo o tem, da je bil izžreban, iz kakršnega koli razloga (npr.: dobitnik izjavi, da nagrade ne želi sprejeti, naslov ali elektronski naslov je nepopoln ali napačen ipd.) ne prejme vseh potrebnih podatkov ter izjave, da želi prejeti nagrado, se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen.

VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje, da se njegovo ime in naslov uporabijo v avdio, foto in video materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade.

OBJAVA PRAVIL NAGRADNE IGRE

Udeleženci nagradne igre z oddajo svojih podatkov prek vnosne forme na tej strani soglašajo, da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.